sobota, 7 kwietnia 2012

Prologue


Życie...brudna,czerni kałużo,
Już tego za dużo,za wiele.
Trudno czasem powiedzieć:
Tego mi ,Życie za dużo,za dużo.
Tak naprawdę tak trudno mówić,
Ale ta część Życia jest nieaktywna.






Wyprzeć mi się chce wszystkiego,ot tak.
Ku Życiu dążę,już od urodzenia.
Ale mi tego za dużo,o wiele za dużo...


_______________________________________________________


Hej, będę zamieszczała tutaj swoje opowiadanie o 1D. Prolog jest taki, a nie inny, ponieważ chciałam wprowadzić Was w temat 'życia'. Wiem, że możecie nie ogarniać o co w tym chodzi, ale specjalnie to zrobiłam. Powiem Wam tylko tyle, że moje nowe opowiadanie nie będzie takie kolorowe jak na większości blogach. Chcę żebyście dzięki tym moim 'wypocinom' że tak to ujmę docenili to co sami macie. Zdradzę, że życie głównej bohaterki będzie zupełnie inne niż Wasze - bynajmniej przez pewien okres. Komentarze mile widziane, gdyż to właśnie one motywują mnie do dalszego pisania. Cenię krytykę, więc jeśli coś Wam nie odpowiada lub macie jakieś wątpliwości to piszcie. Jeśli chcecie to napiszcie w komentarzach nazwę swojego TT lub numer GG to będę informować Was o nowych rozdziałach. Pierwszy rozdział pojawi się niebawem.


Pozdrawiam,
Justyna.

3 komentarze:

  1. Fakt jeszcze takiego prologu nie czytałam. Czekam na pierwszy rozdział. (http://i-should-have-kissed-you-1d.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie czytałam takiego prologu,ale może być całkiem spoko, poinformuj jeśli dodasz pierwszy rozdział : 40093385 |( Gadu-Gadu ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na 1 rozdział :) Szkoda że nie będzie już tamtego bloga... Ale to twoja decyzja :* Zapraszam też na mojego
    http://new-life-with-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń